La Selecció marxa cap a Moldàvia amb l'objectiu de puntuar
Èric de Pablos, Luis Blanco i Kiko Pomares són les principals novetats
La Selecció s'entrena al CAR de Sant Cugat abans de volar cap a Moldàvia / FAF
Andorra la Vella
Nova finestra per al combinat nacional a la Nations League. Després de la derrota per la mínima a casa davant Malta, la selecció absoluta es desplaça fins a Moldàvia per enfrontar-se aquest dijous a les sis de la tarda davant el líder del seu grup.
Els moldaus van superar a Malta per 2 a 0 en la primera jornada, i com a mínim, l'equip de Koldo Álvarez intentarà treure un empat de la seva visita a terres moldaves per estrenar el seu caseller de punts a la Nations. L'últim antecedent va acabar 2 a 1 a favor del conjunt de l'est l'any 2022 amb un únic gol de Marcio Vieira.
Tornen a una convocatòria de la selecció Èric de Pablos, del Pas de la Casa; Luis Blanco, de l'Esperança; i Kiko Pomares, lateral esquerre del Tarancón. Les principals absències són Jordi Alaez per lesió i Biel Borras i Eric de las Heras, qui tornen amb la sub-21 per disputar el Preeuropeu.

Carles Rosell
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...




