El Govern confia que el mercat de l'habitatge es regularà amb l'entrada de més pisos
La ministra Conxita Marsol ha confirmat que presentaran aviat el programa d'ajuts a la compra d'un primer habitatge i que han encarregat un estudi per conèixer la viabilitat de les cases modulars, que tindran en poques setmanes

Sessió del Consell General / Consell General

Andorra la Vella
La ministra titular, Conxita Marsol, ha respost diverses preguntes relacionades amb aquesta problemàtica i, malgrat que des de l'oposició li han reclamat polítiques més "valentes" i una major intervenció en el mercat immobiliari, ha defensat l'acció que desenvolupa el Govern i que ha desembocat amb l'aprovació de la llei del Creixement Sostenible i del dret a l'habitatge.
Aquí ha recordat que obligarà a posar nous pisos al mercat, per tant, creixerà l'oferta i amb ella, entén, que es reduiran els preus.
Quant a la modificació del registre per accedir al parc públic, ha explicat que es donen fins a finals d'any per comprovar els seus efectes. Així, vol posar especial atenció a la resposta que tindran les noves promocions, una de les quals està a Encamp. També ha confirmat que presentaran aviat el programa d'ajuts a la compra d'un primer habitatge i que han encarregat un estudi per conèixer la viabilitat de les cases modulars, que tindran en poques setmanes.
Canviant de qüestió, ha reiterat la seva confiança perquè la patronal i els sindicats arribin a un principi d'acord per reformar la llei d'Acció Sindical, en els pròxims mesos. Si no és així, avisa que a partir del setembre prendran ells la iniciativa.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




