Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Govern modifica la llei d'immigració per evitar la proliferació dels pisos pastera

El Consell de Ministre ha acordat la licitació de la segona fase dels treballs de remodelació de l'Auditori Nacional que inclouen la rehabilitació dels accessos exteriors, la reforma de les taquilles, l'escenari i els camerinos, i també la millora dels sistemes de protecció contra incendis

La ministra de Justícia i Interior, Ester Molné / JAViladot

La ministra de Justícia i Interior, Ester Molné

Andorra la Vella

La ministra de Justícia i Interior, Ester Molné, ha presentat la modificació del reglament de la llei qualificada d'Immigració, que entre altres coses s'adapta a la recentment aprovada llei Òmnibus. Així, ha detallat que, per una banda, milloren el redactat i, per l'altra, incorporen el requisit de presentar el consentiment del propietari d'un habitatge quan es demana el permís corresponent. Sobre aquesta qüestió, ha admès que ho fan a demanda de l'Associació de Propietaris de Béns Immobles que havien manifestat que es produïen situacions de sobreocupació de pisos.

El Consell de Ministres ha aprovat també les quotes de treballador per compte propi avalades en el darrer Consell Econòmic i Social, i també les dels permisos sense residència, que permeten treballar per una empresa del Principat sense viure-hi. En aquest cas són 100. Molné insisteix que aquesta modalitat no genera controvèrsia perquè no pressiona l'habitatge.

Finalment, han acordat la licitació de la segona fase dels treballs de remodelació de l'Auditori Nacional que inclouen la rehabilitació dels accessos exteriors, la reforma de les taquilles, l'escenari i els camerinos, i també la millora dels sistemes de protecció contra incendis. Aquestes obres començaran a l'estiu, quan acabin les de la primera fase, i duraran uns quatre mesos, de manera que reobrirà, com estava previst, a finals d'any.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir