L'Hotel Pol serà el centre neuràlgic de la sisena edició del L'Andart
La voluntat és que la parròquia es torni un "punt de referència" des del punt de vista cultural

La façana de l'Hotel Pol de Sant Julià de Lòria / ANA

Andorra la Vella
Encara queda mig any per inaugurar aquest esdeveniment bianual dedicat a la creació artística contemporània i que reuneix el millor del talent nacional i internacional, i que per segona vegada se celebrarà a Sant Julià de Lòria. L'objectiu és créixer i donar-lo a conèixer més, principalment entre els turistes, d'aquí que la corporació laurediana hagi fet un esforç extraordinari de col·laboració interna entre departaments.
Segons explica la consellera de Cultura, Teresa Areny, Cultura, Turisme i Comunicació ja treballen perquè l'Hotel Pol sigui "un centre neuràlgic" de l'esdeveniment, així com les altres localitzacions on s'exposaran les creacions dels participants.
La voluntat és que la parròquia es torni un "punt de referència" des del punt de vista cultural i que conjuntament amb els altres esdeveniments que organitzaran de forma paral·lela, s'aconsegueixi aquest objectiu d'atraure el màxim nombre de persones a la parròquia.
La sisena edició del L'Andart es farà del 14 de setembre al 19 de novembre i a més de l'Hotel Pol hi haurà altres espais com ara la plaça del Solà, a on hi haurà un punt d'informació i també una ruta panoràmica que mostrarà una desena d'instal·lacions i altres llocs emblemàtics de la parròquia.




