FC Andorra-Nàstic, duel amb regust de final
Els de Beto Company tenen 53 punts i els granes 54, un enfrontament crucial per al play-off

Jesús Clemente, César Morgado, Álvaro Peña i Manel Royo dirigint-se a l'entrenament / FCA

Andorra la Vella
La cita de diumenge (15:30) és més que un partit per als dos equips.
Els tricolors rebran el conjunt tarragoní quan falten quatre jornades per acabar la lliga i la diferencia entre ells és només d'un punt a la classificació. Per tant, el matx pren un aroma de final i d'aquesta manera ho afrontarà el vestidor de l'FC Andorra perquè, en cas de victòria, superarien els granes a la taula i li guanyarien l'average.
El lateral Jesús Clemente ha explicat que és un enfrontament que val doble. "Per a nosaltres és un partit molt important, que pot marcar el que volem fer d'aquí al final, i hem d'anar a guanyar perquè no són només 3 punts, sinó també el gol 'average' amb ells. Són coses que a final de temporada s'han de tenir en compte perquè està la lliga molt igualada", assenyalava el defensa.
El Nàstic és l'equip més golejador de tota la Primera RFEF amb una mitjana d'1,5 gols per partit. La part negativa són les seves estadístiques fora de casa, ja que tan sols ha sumat quatre triomfs lluny del Nou Estadi.
Com a visitants, no guanyen des de principis de febrer i pot significar un bon presagi per a un Andorra que ha millorat el seu joc en el tram final de temporada. Tot i així, Clemente no es refia d'un rival que també vindrà a assegurar el play-off.
Uns 200 aficionats vindran des del Camp de Tarragona per presenciar un duel que també presentarà una bona entrada per part de l'aficionat tricolor. El club ja ha començat a escalfar l'ambient amb un entrenament a portes obertes aquest matí al Nacional.

Carles Rosell
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...




