Detingut un home a Sant Julià per presumptament extorsionar tres empresaris
Estava en recerca judicial des del setembre i formaria part d'un entramat d'exportació de vehicles al continent asiàtic
Un control policial rutinari. / Policia d'Andorra
Andorra la Vella
Detingut un home a Sant Julià per presumptament extorsionar tres empresaris.
La detenció es va practicar dimecres. L'home, de 40 anys, es trobava en recerca judicial arran de tres denúncies interposades el setembre del 2024.
El sospitós hauria actuat en nom d'un empresari per extorsionar altres tres amb qui s'havia associat en un negoci d'exportació i importació de vehicles al continent asiàtic i als que reclamava un suposat deute.
El detingut a Sant Julià hauria col·laborat amb un altre home, de 50 anys, detingut a Espanya el passat mes de febrer per la seva presumpta relació amb aquest entramat i per una temptativa de segrest a la dona d'un dels tres empresaris extorsionats.
Aquesta no ha estat l'única detenció de les darreres hores. La Policia també ha arrestat un altre home, de 36 anys, per agredir la seva dona. L'avís va arribar de l'hospital que va activar el codi lila quan la dona hi va acudir per fer-se visitar i va manifestar que havia estat agredida per la seva parella al domicili on viuen.
Pel que fa a la conducció sota els efectes de l'alcohol, el cos d'ordre ha detingut la passada matinada un conductor de 51 anys amb una taxa d'1,23.

Marisol Fuentes Pérez
Periodista llicenciada per la UAB. Des del 2007, directora de Ràdio SER Principat d’Andorra, emissora...




