Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Andorra Endavant es manté contrària que l'estat rescabali les víctimes de violència de gènere en el cas que l'agressor es declari insolvent

La resta de forces lamenten que Noemí Amador no hagi fet cap propsta alternativa durant el treball en comissió

La consellera general d'Andorra Endavant, Noemí Amador, s'ha quedat sola defensant una posició inexplicable segons la resta de conselleres que han intervingut / CONSELL GENERAL

La consellera general d'Andorra Endavant, Noemí Amador, s'ha quedat sola defensant una posició inexplicable segons la resta de conselleres que han intervingut

Andorra la Vella

Criteri positiu del Govern a la proposició de llei presentada per totes les forces parlamentàries, excepte la que lidera Carine Montaner. En l'exposició de motius, la ministra de Justícia, Esther Molné, s'ha mostrat favorable a tots els punts que conté el text que només ha tingut l'oposició frontal de la representant d'Andorra Endavant, Noemí Amador. Segons ha afirmat, el fet que sigui l'executiu el responsable subsidiari que una víctima de violència de gènere cobri la indemnització que li pertoqui, en el cas que el seu agressor condemnat no se'n pugui fer càrrec, elimina la seva responsabilitat i, per tant, pot fer gratuïta la violència.

En canvi, proposa que es financi amb un fons que es podria crear a partir de les multes dels agressors que sí que siguin solvents.

Amador s'ha quedat sola defensant una posició inexplicable segons la resta de conselleres que han intervingut. Una de les més dures ha estat Judith Casal del PS qui l'ha acusat de no haver-se llegit el text. Des de Concòrdia, Núria Segués, ha lamentat que durant el treball en comissió, Amador no fes ni una sola proposta alternativa, mentre que la representant de Demòcrates, Maria Martisella, s'ha defensat, tot recordant que si fins ara no havien donat suport a aquesta iniciativa que ara impulsen, és únicament perquè no es donaven les circumstàncies adequades.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir