Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Tret de sortida a la 12a edició del festival de curtmetratges Ull Nu

La projecció de la pel·lícula "Breathing Underwater" del luxemburguès Eric Lamhène obre el certamen enguany dedicat justament a Luxemburg

Un moment de la inauguració de la 12a edició del Festival Ull Nu, a Andorra la Vella. / Festival Ull Nu

Un moment de la inauguració de la 12a edició del Festival Ull Nu, a Andorra la Vella.

Andorra la Vella

Tret de sortida a la 12a edició del festival de curtmetratges Ull Nu amb la projecció de la pel·lícula "Breathing Underwater" del luxemburguès Eric Lamhène.

Aquest film es va estrenar a la passada edició del Luxembourg City Film Festival, amb qui Ull Nu ha tancat enguany un acord de col·laboració.

Luxemburg és, a més, el país convidat per Andorra per commemorar els 30 anys de relacions diplomàtiques.

Durant el festival es podran veure quatre obres més d'aquest petit estat europeu.

Fins el 18 de maig el festival oferirà diverses activitats com una taula rodona sobre el porno que tindrà lloc demà, o la xerrada que oferirà dissabte l'actriu, dramaturga, poeta, directora d’escena i videoartista, Juana Dolores que ve a Andorra per presentar el seu curtmetratge ‘Miss Universo’ i compartir amb els assistents la seva particular visió de l’art.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir