Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Encamp ha atorgat dos ajuts a l'habitatge

La corproació ha organitzat diverses xerrades per donar a conèixer el programa i que augmenti la seva eficàcia

La consellera d'Afers Socials, Gent Gran i de Recursos Humans, Sílvia Ramond, durant la xerrada informativa per donar a conèixer aquest programa / Comú d'Encamp

La consellera d'Afers Socials, Gent Gran i de Recursos Humans, Sílvia Ramond,  durant la xerrada informativa per donar a conèixer aquest  programa

Andorra la Vella

La iniciativa va néixer a finals de gener i des d'aleshores han acceptat la demanda d'una persona menor de seixanta anys, inscrita a la borsa intergeneracional del projecte 'Compartir +60', i una més del programa 'Respira', que contempla la prestació econòmica per un ajut al lloguer, però limitat a sis mesos i per causes excepcionals. En aquest darrer, hi ha dues sol·licituds més que estan pendents de valoració. Així ho ha explicat la consellera d'Afers Socials, Gent Gran i de Recursos Humans, Sílvia Ramond, durant la xerrada informativa que ha ofert per donar a conèixer aquest programa.

Malgrat que no són gaires, reconeix que està satisfeta perquè la campanya informativa encara no ha començat, d'aquí aquestes xerrades que han de servir també perquè més persones coneguin el programa i augmenti la seva eficàcia.

Aquesta xerrada estava enfocada a la gent gran, tot i que podia anar-hi qui volgués. Ara se'n farà una segona, el dijous 29 de maig, pensada per als joves amb l'objectiu d'exposar-los el programa 'Primer Pas', que proporciona ajuts durant els primers mesos de lloguer per fomentar l'emancipació.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir