Jordi Verdaguer i Kevin Poulet presidiran Ciutadans Compromesos
Així es va decidir durant l'assemblea de la formació massanenca que va validar l'única candidatura que es va presentar

El nou comitè executiu de Ciutadans Compromesos / C.C.

Jordi Verdaguer i Kevin Poulet presidiran Ciutadans Compromesos.
Així es va decidir durant l'assemblea de la formació massanenca que va validar l'única candidatura que es va presentar per renovar els càrrecs orgànics del partit. D'aquesta manera, Verdaguer i Poulet prendran el relleu de Josep Maria Garrallà i d'Eva Sansa a la presidència i vicepresidència, mentre que Katerina Bajdevska farà el mateix amb Jessica Obiols, qui fins ara havia estat la secretària general.
La cònsol major es quedarà com a representant al comú i també entra el secretari d'Estat de Transició Energètica, Transports i Mobilitat, David Forné, com a representant al Govern. La resta de l'executiva la formen Jacob González com a la secretari d'organització, Guillem Areny a la tresoreria i Jan Visent com a vocal.
Els estatuts de Ciutadans Compromesos preveuen que l'òrgan de direcció estigui format per vuit persones, per això, i per incloure el conseller general, Carles Naudi, com a representant del grup parlamentari, durant la pròxima assemblea s'ampliarà el nombre fins a deu.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




