La cursa popular Illa Carlemany bat tots els rècords i reuneix 4.000 participants
Pol Moya en categoria masculina i Aina Cinca en la femenina guanyen la prova de 5 quilòmetres

Sortida de la cursa popular Illa Carlemany amb les autoritats i els medallistes andorrans dels Jocs dels Petits Estats / ANA

Andorra la Vella
La cursa popular Illa Carlemany bat tots els rècords i reuneix 4.000 participants.
La cita, que enguany coincidia amb el Dia Olímpic i la cloenda dels Jocs dels Petits, pràcticament ha exhaurits els dorsals tant per la distància de cinc quilòmetres com per a la de dos quilòmetres.
La sortida s'ha fet davant del centre comercial amb arribada al Parc central d'Andorra la Vella i puntuava per al campionat d'Andorra en ruta masculí.
La cursa llarga l'ha guanyat el doble medallista andorrà en aquests Jocs Pol Moya en categoria masculina, mentre que en la femenina Aina Cinca ha superat Jeanne Cros per escasses centèsimes.
El tret de sortida l'ha donat el cap de Govern, Xavier Espot, qui ha valorat molt positivament la resposta de la ciutadania tant a la cursa com als Jocs.




