La selecció femenina rep Malta, la líder de grup de la Nations
El combinat nacional confia en superar avui el rival més fort del grup

Entrenament oficial de la selecció femenina previ al partit davant Malta de la Nations League. / FAF

Andorra la Vella
La selecció femenina rep a Malta, la líder de grup de la Nations.
Com si fossin els Jocs dels Petits Estats, el combinat nacional s'enfronta aquesta tarda a l'equip maltes en l'última jornada de la Lliga de Nacions. A partir de les set, l'estadi d'Encamp tornarà a acollir un duel de seleccions després de l'estrena amb derrota divendres passat davant Geòrgia.
Un partit que encara cueja arran de la infracció comesa per les visitants per utilitzar una finestra més de canvis del que permet el reglament. Qüestionat per aquest fet, el seleccionador Albert Panadero va reconèixer que la UEFA hauria de sancionar al conjunt georgià perquè s'ha saltat la normativa, encara que no sap si la mateixa Federació ha actuat d'ofici.
Pel que respecta a l'enfrontament contra Malta, Ari Gonçalves va assenyalar que és la selecció més potent d'aquesta fase; i tot i jugar a casa, creu que no serà un element determinant en el resultat final.
A l'anada, el combinat andorrà va perdre per la mínima i, si guanyes avui, podria optar a la segona plaça del grup. Tot dependrà d'una possible sanció a Geòrgia i si la UEFA li dona el partit perdut, en aquest cas els tres punts volarien cap a les tricolors.

Carles Rosell
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...




