Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Última hora Choque de trenes en Adamuz: se eleva a 39 el número de muertos, con 5 heridos muy graves y 24 graves

El Govern contracta oficialment Xavi Mujal com a càrrec de relació especial adscrit al Gabinet de Xavier Espot

Així consta en un edicte publicat al BOPA d'avui, que detalla la contractació de l'exdirector general d'RTVA amb una retribució de poc més de 5.500 euros

Xavier Mujal en una compareixença al Consell General quan era director general d'RTVA / M.P. (ANA)

Xavier Mujal en una compareixença al Consell General quan era director general d'RTVA

Andorra la Vella

El Govern contracta oficialment Xavi Mujal com a càrrec de relació especial adscrit al Gabinet de Xavier Espot

Així consta en un edicte publicat al BOPA d'aquest matí, que detalla la contractació de l'exdirector general d'RTVA com a personal de relació especial, adscrita al Gabinet del Cap de Govern. Inclou a més la seva retribució bruta mensual que serà de poc més de 5.560 euros.

D'aquesta manera, s'oficialitza la incorporació de Mujal a l'executiu tot i que no detalla les funcions que desenvoluparà.

Cal recordar que les sospites d'aquesta operació, que va avançar l'Altaveu, van provocar una demanda col·lectiva de tots els partits de l'oposició que volien confirmar, primer, la informació i després es preguntaven els motius d'aquesta contractació, tenint en compte que queden menys de dos anys de mandat i, sobretot, perquè el gabinet personal de Xavier Espot ja el conformen un gruix important de persones.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir