La Policia detecta una vuitantena d'infraccions en la darrera campanya dirigida a motoristes
La principal infracció que han detectat i per la qual han imposat una cinquantena de sancions és per no respectar la senyalització horitzontal de la calçada

La campanya policial pretenia evitar conductes de risc que podrien provocar accidents entre aquest col·lectiu / POLICIA ANDORRA

Andorra la Vella
El cos ha efectuat 178 controls en el marc d'aquesta acció que es va fer entre el 9 i el 26 de juny i que tenia com a principal objectiu, el fet de prevenir i evitar conductes de risc que podrien provocar accidents entre aquest col·lectiu. La principal infracció que han detectat i per la qual han imposat una cinquantena de sancions és per no respectar la senyalització horitzontal de la calçada, seguida pel fet d'avançar trepitjant una línia contínua i per circular amb escapaments lliures o deteriorats.
La resta són per no tenir actualitzada la ITV, per no disposar del comprovant de l'assegurança o del carnet de conduir, o per no portar guants.
Malgrat que la campanya va finalitzar el dijous passat, la Policia continua demanant precaució als conductors i es mantindrà alerta perquè en aquest període de l'any s'incrementen els accidents en els quals hi ha implicades motocicletes i ciclomotors.




