Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Desmantellada una plantació de marihuana ubicada en un antic prostíbul

Els Mossos d'Esquadra han detingut dues persones que seran acusades de cometre delictes contra la salut pública, defraudació del fluid elèctric i pertinença a grups criminals

Plantació de marihuana desmantellada a la Ribera d'Urgellet / Mossos d'Esquadra

Plantació de marihuana desmantellada a la Ribera d'Urgellet

Andorra la Vella

Els mossos d'Esquadra han detingut dos homes, de 52 i 62 anys, en una operació que ha permès requisar més de 650 plantes de marihuana que estaven situades en un prostíbul abandonat de la C-14, al terme municipal de Ribera d'Urgellet. El cos ha afegit que tots dos, que seran acusats de cometre delictes contra la salut pública, defraudació del fluid elèctric i pertinença a grups criminals, estarien relacionats amb altres instal·lacions similars, les quals ja s'haurien detectat i desmantellat a Barcelona i Tarragona.

Els primers indicis van arribar després de detectar activitat a l'edifici, que estava abandonat, però en el qual haurien instal·lat un aparell d'aire condicionat, que estava connectat a la xarxa elèctrica de manera fraudulenta. Va ser aleshores quan van començar a vigilar-lo i van detectar un increment de l'olor de marihuana. A més, la mateixa companyia de serveis elèctrica els va alertar perquè el consum multiplicava per deu el màxim que té una casa unifamiliar.

Els arrestats han passat aquest matí a disposició judicial, davant el jutge de guàrdia de la Seu d'Urgell.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir