Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Festival de Jazz supera en un 75% la venda d'abonaments de l'edició passada

Unes 6.000 persones han gaudit de la vintena de propostes que inclou el certamen

La cònsol major d'Escaldes, Rosa Gili, i el conseller de Cultura i Promoció Econòmica, Valentí Closa, en la roda de premsa de balanç del festival de jazz / ANA

La cònsol major d'Escaldes, Rosa Gili, i el conseller de Cultura i Promoció Econòmica, Valentí Closa, en la roda de premsa de balanç del festival de jazz

Andorra la Vella

Les xifres d'assistència demostren l'interès de l'espectador i consoliden el certamen com a un dels esdeveniments referents culturals de la parròquia d'Escaldes-Engordany. Unes 6000 persones han presenciat alguns dels concerts o han pogut gaudir de les actuacions al carrer durant vuit dies en aquesta 41a edició del Festival Internacional de Jazz Andorra Escaldes-Engordany.

Un èxit, segons la corporació, que va valorar molt positivament que s'hagin venut un 76% més d'abonaments que el 2024. Els recitals de Michel Camilo & Tomatito i de Marcus Miller van fer ple a la sala del Prat del Roure i són l'exemple d'una oferta atractiva que ha aconseguit l'atenció del públic en general i dels amants del jazz.

Nits Obertes d'Ordino

Una altra proposta musical d'aquest estiu podem trobar-la a Ordino. Les Nits Obertes oferiran sis actuacions gratuïtes tots els dimecres de juliol i agost a les nou del vespre. El cicle es dividirà en diferents espais, com són els jardins de l'església de la Cortinada, la plaça Major de Sornàs i el nucli d'Ordino. Segons la consellera de Cultura, Mònica Armengol, és un canvi per diversificar l'oferta i apropar-la a més públic.

Entre les principals novetats, destaca un nou acord amb l'associació Andorra Lírica, que s'incorpora amb l'espectacle 'De Falla a Lorca passant per París'. Una proposta que combina música, poesia i dansa, i que es podrà veure a la plaça de la Closa; dins d'una programació molt completa i per a tots els gustos.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir