El mundial de Singapur serà el comiat per a Nàdia Tudó

El president de la FAN, Joan Clotet; la directora de Banca País d’Andbank, María Súarez i el director tècnic de la FAN, Alfonso Maltrana, amb la samarreta dels Mundials de Singapur. / ANA

Andorra la Vella
El mundial de Singapur serà el comiat per a Nàdia Tudó.
La Federació ha presentat aquest dilluns l'equip que disputarà per primer cop en la història de la natació andorrana un mundial. Ho farà en dues disciplines: piscina i aigües obertes i podria ser la darrera competició d'alt nivell per a Tudó. Així, la FAN serà present a la cita amb tres nedadors: la pròpia Tudó, que competirà en 100 i 200 braça, Kevin Teixeira que prendrà part en 400 i 800 lliures i Alexandra Mejía que ho farà en els cinc i el deu quilòmetres d'aigües obertes.
El president de la federació, Joan Clotet, ha indicat que és massa aviat per parlar-ne però s'ha compromès a fer un reconeixement a Tudó després de fer oficial la seva retirada.
La primera en entrar en competició serà Alexandra Mejía, aquest dimecres amb la prova de deu quilòmetres en aigües obertes. Divendres afrontarà els cinc quilòmetres. Segons el director tècnic, Alfonso Maltrana, els seus objectius son fer una 35a posició i superar les condicions de clima, amb molta calor i humitat.
Kevin Teixeira competirà el dia 27 als 400 estils i el dia 29 amb els 800 lliures amb l'objectiu de millorar les seves marques personals i assolir algun rècord nacional.
Finalment, Nàdia Tudó afrontarà la primera prova el 28 de juliol els 100 metres braça i el dia 31 els 200 braça. Maltrana creu que després d'una bona temporada en general pot aspirar a les seves millors marques.




