L'associació d'Empreses d'Agències de Viatges avala el vol fins a París
Des de l'entitat consideren que és una molt bona mesura per desenclavar el país

La línia aèria fins a París, un HUB de primer nivell, obriria les portes d'Andorra a tot el món / ANA

Andorra la Vella
El cap de Govern, Xavier Espot, explicava durant el debat d'Orientació Política que continuen treballant per crear la connexió aèria fins a la capital francesa des de l'aeroport d'Andorra la Seu. Un trajecte que esperen des de fa temps molts sectors econòmics del país, entre ells l'Associació d'Empreses d'Agències de Viatge, tal com ho assegura la seva vicepresidenta, Maica Terrones. Afirma que el desenclavament és essencial i que qualsevol mesura que hi contribueixi, com ara la creació de noves línies de vols seran benvingudes. Més encara, afegeix, si és amb París, un HUB de primer nivell que obriria les portes d'Andorra a tot el món.
Per altra banda, Espot parlava també de la connexió amb Londres, tot i que des del Brexit i, sobretot, des de la implementació dels visats per accedir al Regne Unit, diu Terrones que ha perdut una mica d'interès.
Qüestionada per l'agència de viatges que va tancar a principis d'any i que va deixar els seus clients sense els productes que havien comprat, assegura que és un cas molt puntual i que les empreses que formen part de l'associació signen un codi deontològic. D'aquí que sigui una professió molt controlada. Ara bé, recomana als consumidors saber a quina companyia es dirigeixen, quins productes compren i amb quines condicions ho fan.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




