Théo Le Normand arriba a Andorra amb ganes de destacar i de quedar-se
El migcampista fitxat l'estiu passat i cedit al Terol, torna al país per la porta gran sent el primer golejador de la pretemporada

Le Normand, amb el número 24, celebrant amb els companys el gol davant l'Al Rayyan el passat cap de setmana / FCA

Andorra la Vella
Théo Le Normand arriba a Andorra amb ganes de destacar i de quedar-se.
El migcampista fitxat l'estiu passat i cedit al Terol la passada campanya, torna al país per la porta gran sent el primer golejador de la pretemporada.
El club ha fet aquest dilluns la presentació oficial al Principat de Le Normand com a tricolor, durant la qual ha assegurat que arriba "amb confiança" i amb ganes de destacar, fer-se un lloc en la nova plantilla dissenyada per Ibai Gómez i de quedar-se. I això passa per un estil de joc de "possessió de la pilota".
Théo Le Normand va ser l'autor del gol de la victòria del passat cap de setmana davant l'Al Rayyan al segon amistós de pretemporada.




