Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'Inter diu adeu a Europa

L'empat no va ser suficient per superar un efectiu Olimpija de Ljubljana (1-1)

Martin Calderón celebrava la diana de l'empat / Inter Escaldes

Martin Calderón celebrava la diana de l'empat

Andorra la Vella

Així, el primer conjunt andorrà eliminat de la competició continental és l'Inter d'Escaldes, que no va poder remuntar la diferència de dos gols en contra de la setmana passada. Empat a 1 en el duel de tornada de la segona ronda de la Conference a l'estadi de la FAF.

L'Olimpija de Ljubljana va ser el botxí dels escaldencs que van veure com encaixaven el primer abans del descans gràcies al gol de Diogo Pinto. El davanter portuguès va ser un maldecap a Eslovènia i també ahir a Encamp, ja que va aconseguir foradar la porteria blava i negra en quatre ocasions i en tan sols 90 minuts.

Martin Calderón, de falta directa, va apropar l'equip al miracle quan encara quedava gran part de la segona meitat per disputar-se. Però, el marcador no es va moure, malgrat els intents, a la desesperada dels jugadors de Felip Ortiz.

El resultat global de 5 a 3 posapunt finala l'aventura europea de l'Inter després de caure eliminat a la Champions davant el campió de Romania i a la Conference contra el campió eslovè.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir