Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Reobre 'Splash', el parc aquàtic del Palau de Gel de Canillo

S'han reparat unes fuites detectades i s'han avançat les tasques de manteniment anual, una acció que evitarà el tancament habitual al setembre

L''Splash' del Palau de Gel / Comú Canillo

L''Splash' del Palau de Gel

Andorra la Vella

La instal·lació ha estat tancada les darreres setmanes per reparar unes fuites que havien detectat i des d'avui mateix torna a ser operativa. D'aquesta manera, la corporació informa que aprofitant l'avinentesa han avançat les tasques generals de manteniment i de desinfecció, així com les obres d'aïllament de la paret del fons de la instal·lació, unes accions que evitaran el tancament tècnic habitual de la piscina de tres setmanes al setembre.

Cal recordar que l''Splash' disposa de tres tobogans, ubicats a set metres d'alçada i que tenen un recorregut de 53 metres. Per pujar-hi cal fer un mínim d'1 metre i 20 centímetres d'alçada, i els menors de deu anys han d'anar acompanyats d'un adult.

També es podrà accedir a la piscina i es recupera l'activitat d'aquagym.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir