Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Uns 330 corredors participaran en la Travessa del Pas de la Casa

La prova disposa de quatre recorreguts i s'afegeix un per als infants. A més, el comú ha incrementat la partida econòmica per ajudar a expandir-la

El cònsol menor i el conseller d'Esports d'Encamp, Xavi Fernández i Nino Marot, amb el director de la Travessa del Pas de la Casa, Rui da Costa. / ANA

El cònsol menor i el conseller d'Esports d'Encamp, Xavi Fernández i Nino Marot, amb el director de la Travessa del Pas de la Casa, Rui da Costa.

Andorra la Vella

Amb els dorsals exhaurits i amb una desena de corredors en llista d'espera, la prova que se celebrarà aquest cap de setmana torna amb moltes novetats en el recorregut i amb un increment pressupostari per part de la corporació encampadana. Així ho explicava el conseller d'Esports, Nino Marot, en l'acte de presentació, quan va detallar que la partida serà de 8.500 euros, que considera molt necessària i que ajudarà a l'expansió de la cursa.

En l'apartat purament esportiu, el director i creador de la Travessa del Pas de la Casa, Rui da Costa, destacava que la participació serà un èxit perquè ja fa temps que van tancar les inscripcions. Seran uns 330 corredors els qui hi participin i, si bé és cert que podrien arribar fins als quatre-cents, de cara al futur, tampoc volen créixer gaire més per mantenir uns estàndards de qualitat. De fet, admet que el fet que la cursa que formi part del calendari de la Copa d'Andorra i l'índex MTB internacional, els ha donat aquest impuls final.

Recorreguts

La prova disposa de quatre recorreguts que es mantenen respecte a l'any passat; són l'Estany de tres quilòmetres, la Directa de cinc quilòmetres, l'Atenes de deu quilòmetres i l'Envalira de 22 quilòmetres. A més, una altra de les novetats és la creació de la Travessa Pas de la Casa Kids, que té un recorregut interurbà de 500 metres i sis metres d'elevació, i que s'ha dissenyat perquè els més petits puguin gaudir, també, del cap de setmana i de l'esport sense la pressió de competició, explica Da Costa.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir