Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Majoral acusa Desperta Laurèdia de deixar morir Naturland

L'excònsol manté que Cairat mai ha cregut en el negoci i que ha impedit el seu normal funcionament, sense tampoc ajudar-lo

Una de les atraccions de Naturland / Arxiu/ANA

Una de les atraccions de Naturland

Andorra la Vella

El conseller de la minoria del comú de Sant Julià de Lòria, Josep Majoral, creu que l'actuació que està fent la majoria liderada per Cerni Cairat amb el centre d'activitats de la Rabassa és impedir el seu normal funcionament, sense tampoc ajudar-lo.

Així, recorda que durant el seu mandat van apostar per una nova estratègia i per una nova gerència que va encarrilar el concepte i també les xifres econòmiques, però també afegeix que en el cas de Cairat mai ha cregut en Naturland. De fet, Desperta Laurèdia portava en el seu programa electoral, el tancament de la instal·lació i ara, creu Majoral, l'estan deixant morir a poc a poc.

LUMINIA

Per altra banda, també avança que ells havien arribat a un acord amb el Govern per tirar endavant un projecte anomenat Luminia, on la llum nocturna i altres elements en 3D haurien donat encara un impuls més a Naturland.

Era una proposta que venia directament de la direcció, però que de moment ha quedat congelada sense que la majoria li hagi donat públicament cap suport.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir