Cau més de tres punts l'ocupació hotelera de l'agost
El mes passat es va registrar una ocupació mitjana del 82,67%, tres punts i mig per sota a l'aconseguida el mateix mes de l'any anterior

Façana d'un hotel a Andorra la Vella / Arxiu/ANA

Andorra la Vella
Cau més de tres punts l'ocupació hotelera de l'agost.
Segons dades facilitades per la Unió Hotelera, el mes passat es va registrar una ocupació mitjana del 82,67%, tres punts i mig per sota a l'aconseguida l'agost de l'any anterior.
Malgrat ser més baixa, la patronal valora positivament que el mes d'agost s'hagi consolidat com un dels més forts de l'any, amb una ocupació global superior al 80%. Atribueix el descens a l'excepcionalitat de l'agost del 2024, amb grans esdeveniments com la copa del món de BTT que van provocar un augment atípic de la demanda.
La Unió Hotelera preveu un setembre positiu pels esdeveniments programats, i un tancament d'estiu amb resultats similars a l'any anterior.




