Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
TURISME

Cau més de tres punts l'ocupació hotelera de l'agost

El mes passat es va registrar una ocupació mitjana del 82,67%, tres punts i mig per sota a l'aconseguida el mateix mes de l'any anterior

Façana d'un hotel a Andorra la Vella / Arxiu/ANA

Façana d'un hotel a Andorra la Vella

Andorra la Vella

Cau més de tres punts l'ocupació hotelera de l'agost.

Segons dades facilitades per la Unió Hotelera, el mes passat es va registrar una ocupació mitjana del 82,67%, tres punts i mig per sota a l'aconseguida l'agost de l'any anterior.

Malgrat ser més baixa, la patronal valora positivament que el mes d'agost s'hagi consolidat com un dels més forts de l'any, amb una ocupació global superior al 80%. Atribueix el descens a l'excepcionalitat de l'agost del 2024, amb grans esdeveniments com la copa del món de BTT que van provocar un augment atípic de la demanda.

La Unió Hotelera preveu un setembre positiu pels esdeveniments programats, i un tancament d'estiu amb resultats similars a l'any anterior.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir