La lesió d'Stan Okoye altera els plans del Morabanc Andorra i deixa "coixa" la plantilla
L'equip es va plantejar incoporar un jugador però ho van descartar per motius econòmics i sobretot burocràtics

L'entrenador del Morabanc Andorra, Joan Plaza / Fernando Galindo (EFE)

Andorra la Vella
Així de clar ha parlat el tècnic tricolor, Joan Plaza, hores abans de debutar a la lliga catalana contra el Barça. Segons ha explicat, l'aler nord-americà estarà un mes de baixa, com a mínim, una situació que condicionarà i molt l'equip perquè havia previst la seva presència al costat de Chumi. En aquest sentit, reconeix que van valorar la possibilitat d'incorporar un jugador més, però ho van descartar per motius econòmics i sobretot burocràtics, tenint en compte la problemàtica que hi ha amb l'aprovació de les quotes de treball.
Plaza insisteix que estan "coixos" sense Okoye i ja preveu que "patiran" fins que no torni, però també admet que serà una bona oportunitat perquè els més joves o aquells qui tenen menys minuts, reclamin el seu paper i puguin demostrar la seva qualitat.
Quan el partit contra els blaugranes, afirma que arriben "justos" perquè hi ha més jugadors més que estan tocats, tot i així la seva principal preocupació és que assumeixin allò que els vol transmetre i que no caiguin en errors com els que van tenir l'altre dia contra el París, en el Trofeu d'Encamp, quan van sumar moltes pilotes perdudes. Si això es repeteix demà, a les nou del vespre al pavelló Toni Martí, no tindran cap possibilitat de guanyar, diu.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




