L'Andorra Taste bat tots els rècords d'assistència amb 56.000 degustacions
Betim Budzaku qualifica d'espectaculars aquests resultats als què cal afegir els més de 1.100 inscrits a les jornades professionals

La xef Ana Cerezo preparant una de les degustacions de l'Andorra Taste celebrat el cap de setmana a Escaldes. / Toni Ubach

Escaldes-Engordany
L'Andorra Taste bat tots els rècords d'assistència. Segons les dades d'Andorra Turisme, s'han incrementat en un 60% les consumicions arribant a les 56.000 degustacions.
El seu gerent, Betim Budzaku, ha qualificat d'espectaculars aquests resultats als què cal afegir els més de 1.100 inscrits a les jornades professionals.
Només dissabte, les xifres es van disparar, tancant la jornada amb 30.000 consumicions. I ahir diumenge, i malgrat la pluja, es van arribar al total de 56.000, el què consolida la mostra com un referent de la cuina d'alta muntanya.
Budzaku reconeix que haver premiat Ferran Adrià i haver-lo tingut a les jornades situa el nivell del certament en una lliga superior amb més exigència per l'any vinent.
Pel que fa a les degustacions, les més sol·licitades han estat les dels restaurant el Beç d'Escaldes, Kao de Soldeu i el Mood, també d'Escaldes.
Andorra Turisme ja mira cap al futur, però de cara a la següent edició descarten augmentar el nombre de restauradors, mantenint-lo en els 22 d'enguany ja que, segons Budzaku, l'objectiu és mantenir la qualitat abans que la quantitat.




