Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Tercera denúncia per agressió del grup d'adolescents violents anomenat Els 44

Es va produir a finals de juliol però la víctima ha decidit presentar-la ara

La Policia ha intensificat la vigilància a les zones on actua un grup d'adolescents violents que han intimidat i agredit altres menors / Policia d'Andorra

La Policia ha intensificat la vigilància a les zones on actua un grup d'adolescents violents que han intimidat i agredit altres menors

Andorra la Vella

Una tercera víctima de l'anomenat grup dels 44 ha cursat també denúncia per una agressió succeïda a finals de juliol.

Ja son tres les denúncies contra aquest grup violent d'adolescents, cas que ja es troba judicialitzat des de divendres.

De les tres denúncies, dues son per agressió i una tercera per amenaces i coaccions.

Pel que fa a la darrera, segons ha comunicat el cos d'ordre, s'ha presentat aquest cap de setmana d'uns fets succeïts a finals de juliol que seguien el mateix patró que en els altres dos casos.

La investigació continua oberta, ja s'han aconseguit identificar i controlar dos grups principals de joves que es dedicarien a agredir, amenaçar i intimidar altres adolescents però encara no s'han produït detencions. La Policia està analitzant i recollint tota la informació del cas.

El cos d'ordre ha assegurat estar "molt amatent" al què està succeint i ha volgut recordar que no només tenen responsabilitat penal els autors de les agressions sinó també aquells que animen i provoquen als que agredeixen. També anima la ciutadania a denunciar qualsevol conducta sospitosa.

Mentrestant, s'ha reforçat la vigilància amb patrulles uniformades i de paisà, i els agents també disposen de la col·laboració dels comuns i els serveis de circulació i de joventut per evitar nous incidents i identificar-ne els autors.

Recordem que el grup, conformat per menors, actua a Escaldes i Encamp, intimidant i agredint altres menors, agressions que graven amb el mòbil.

La primera denúncia es va presentar al setembre per una agressió a una menor a Encamp que va requerir atenció mèdica.

Balanç de detencions

D'altra banda, la policia ha detingut en les darrers hores una parella per agredir-se mútuament a Andorra la Vella.

La detenció s'ha practicat durant el cap de setmana i es tracta d'un home de 28 anys i una dona de 33 acusats d'un delicte contra la integritat física i moral.

En les darreres hores, la Policia ha arrestat cinc persones més per conduir sota els efectes de l'alcohol. Es tracta de quatre homes i d'una dona d'entre 20 i 57 anys d'edat. La taxa més elevada la va donar un dels arrestats, amb 3,04.

Marisol Fuentes Pérez

Marisol Fuentes Pérez

Periodista llicenciada per la UAB. Des del 2007, directora de Ràdio SER Principat d’Andorra, emissora...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir