Detingut un turista amb més d'onze grams de cocaïna i 140 d'haixix
L'arrest es va practicar al Pas de la Casa dissabte quan una patrulla es va desplaçar a un domicili alertada per una forta discussió de parella

Un vehicle de la policia / Policia d'Andorra

Andorra la Vella
Detingut un turista amb més d'onze grams de cocaïna i 140 d'haixix.
L'arrest es va practicar al Pas de la Casa dissabte al matí quan una patrulla es va desplaçar a un domicili de la localitat encampadana alertada per una forta discussió de parella.
En accedir al pis per esclarir els fets, els policies van veure damunt d'una taula paperines amb restes de cocaïna, un bitllet enrotllat per al consum de la droga i dues plaques d'haixix dins d'una bàscula de precisió.
En total, els agents van comissar 11,3 grams de cocaïna repartits en 17 embolcalls i de 140,7 grans d'haixix.
El turista, de 26 anys, va quedar detingut acusat d'un delicte contra la salut pública.
Durant el cap de setmana la policia ha detingut un altre home de 47 anys per conduir begut. Al control d'alcoholèmia, practicat a Andorra la Vella, el conductor va donar positiu amb 1,86.




