El Govern declara deserts els concursos dels pisos del Cedre i la reforma de la Fàbrica Reig
La voluntat és tirar-los endavant i ja s'ha posat en contacte amb diverses empreses perquè els enviïn un pressupost i, a partir d'aquí, faran la contractació directa amb invitació
El cap de Govern, Xavier Espot, i el cònsol major d'Andorra la Vella, Sergi González, durant l'acte de signatura del conveni entre l'executiu i el comú per bastir un edifici al carrer del Cedre, 18, destinat a pisos de lloguer assequible. / ANA
Andorra la Vella
La ministra de Presidència, Conxita Marsol, signa per delegació aquests dos edictes publicats al Butlletí Oficial del Principat pel qual declara desertes aquestes dues iniciatives. En tots dos casos, la decisió l'ha pres l'administració tenint en compte que les ofertes superaven amb escreix el cost estimat.
El del Cedre es tracta d'un dels edificis del parc públic d'habitatges, que es feia en col·laboració amb el comú d'Andorra la Vella, i que preveia tenir uns 30 pisos. L'estimació era que costés uns sis milions d'euros. Per altra banda, tampoc es podrà fer immediatament l'adequació de les instal·lacions de l'antiga Fàbrica Reig per ampliar l'UdA, que tenia pressupost aproximat de 5,5 milions d'euros.
L'executiu ha informat que la voluntat és tirar-los endavant i que ja s'han posat en contacte amb diverses empreses perquè els enviïn un pressupost i, a partir d'aquí, faran la contractació directa amb invitació, tal com preveu la llei.
Edifici de l'Arbella
Encara relacionat amb aquesta qüestió, el Govern ha autoritzat l'ampliació dels contractes de les obres de reforma dels dos blocs de l'edifici L'Arbella a Ordino, que també formaran part del parc públic. Pel bloc A, l'increment és de 80.000 euros, i pel B, 151.000.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




