Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La FAF sol·licitarà més ajudes de FIFA i UEFA per acabar el nou estadi d'Encamp

El president de l'ens avança que també volen acollir alguna de les seleccions del mundial d'Espanya, Portugal i el Marroc per entrenar

Els president i vicepresident de la FAF, Fèlix Àlvarez i Alfonso Martín, reten homenatge a Marc Vales per les cent internacionalitats / FAF

Els president i vicepresident de la FAF, Fèlix Àlvarez i Alfonso Martín, reten homenatge a Marc Vales per les cent internacionalitats

Encamp

Abans del partit d'ahir del premundial entre Andorra i Sèrbia, la Federació va inaugurar oficialment el nou estadi a Encamp amb un acte que va comptar amb el suport de la UEFA i la FIFA.

Dos màxims mandataris dels organismes futbolístics internacionals van assistir a l'acte i, segons el president de la FAF, Fèlix Àlvarez, van elogiar el nou camp qualificat de categoria 4.

Cal recordar que el 90% del cost de les obres les han sufragat subvencions de UEFA i FIFA a través de programes com el hack trick.

El president de la federació assegurava que finalment el futbol andorrà té casa seva.

Àlvarez també va avançar que la Federació té la intenció d'aprofitar les propers ajudes de FIFA i UEFA per continuar amb les millores de la instal·lació com ara acabar la seu social i construir una nova graderia darrere la porteria a més de cobrir la lateral oposada a la tribuna principal.

El president de la FAF va concloure que també els agradaria acollir alguna selecció perquè entreni al país durant el Mundial d'Espanya, Portugal i el Marroc del 2030.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir