Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Majoria i oposició a Ordino coincideixen en que el Govern hauria d'entrar a SAETDE si els Viladomat venen les accions

Durant la sessió d'ahir es va aprovar un crèdit extraordinari per construir un magatzem de biomassa

Sessió de comú d'Ordino d'aquest dijous en la què s'ha comentat la hipotètica sortida del soci majoritari de SAETDE / ANA

Sessió de comú d'Ordino d'aquest dijous en la què s'ha comentat la hipotètica sortida del soci majoritari de SAETDE

Ordino

Sobre SAETDE, societat majoritària a Ordino Arcalís, també es van referir la cònsol d'Ordino i el cap de l'oposició durant la sessió d'ahir.

Tant Maria del Mar Coma com Enric Dolsa van coincidir que seria raonable que el Govern hi intervingués si finalment la família Viladomat surt de la societat per tal de mantenir aquesta empresa estratègica dins del país, seguint l’exemple del que es fa al País Basc.

Coma, a més, va consdierar positiu per a SAETDE que els socis majoritaris hagin sol·licitat una valoració de la societat encara que no tinguin intenció de vendre la seva participació.

El comú d'Ordino, d'altra banda, va aprovar durant la sessió d'ahir un crèdit extraordinari per construir un nou edifici destinat a emmagatzemar material de biomassa.

Durant la sessió de consell de comú també es va aprovar l'adjudicació a Fílmic Audiovisuals per 40.000 euros la realització d'un documental sobre la vida dels ramaders d'Ordino.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir