El Saló del Videojoc estrena col·laboració amb el 'Saló del Gaming' català que promociona els jocs en aquest idioma
Una altra novetat serà la presència del creador de continguts, Pol Suja, un 'streamer' amb més de dos milions de seguidors a les xarxes socials

Imatge de la passada edició del Saló del Videojoc d'Andorra / ANDORRA TELECOM

Andorra la Vella
Serà la principal novetat d'aquest esdeveniment que celebrarà la quinzena edició al Prat del Roure, del 14 al 16 de novembre. Així ho ha confirmat el director general d'Andorra Telecom, Jordi Nadal, que és l'entitat que l'organitza, i ha detallat l'acord que han tancat amb el 'SAGA', el Saló del Gamining, pel qual seran presents a Andorra mostrant la tasca que desenvolupen en la promoció dels videojocs fets en català i, posteriorment, quan es faci el seu al cap de 15 dies, serà l'equip del saló del videojoc del Principat qui portarà fins a la Farga de l'Hospitalet, que és on es farà el SAGA, les xerrades per protegir els infants i per garantir el seu benestar.
Altres novetats són la presència del creador de continguts, Pol Suja, un streamer amb més de dos milions de seguidors a les xarxes socials, un nou simulador de conducció que portarà l'ACA, un 'scape room' de Harry Potter o la participació de la intèrpret asturiana, ELESKY, que versiona amb el piano les principals sintonies dels videojocs.
Finalment, la Universitat d'Andorra oferirà tres formacions sobre el desenvolupament i la creació de videojocs.




