L'Hostal Palanques i la Fonda Xesc guanyen la 33a Mostra Gastronòmica d'Ordino
De nou s'exhaureixen tots els tíquets per assistir al certamen que enguany presentava importants novetas

Un restaurador a la 33a Mostra Gastronòmica d'Ordino / ANA

Ordino
L'Hostal Palanques, de la Massana, i la Fonda Xesc, de Gombrèn (Ripollès), han estat els guanyadors de la 33a edició la Mostra Gastronòmica d'Ordino.
L'Hostal Palanques ha estat l'establiment més ben valorat per part dels comensals, mentre que la Fonda Xesc ha estat el millor espai gastronòmic escollit per un jurat especialitzat.
Una vintena de restauradors han participat en la mostra gastronòmica i han presentat els seus plats a uns 450 comensals amb els tiquets exhaurits dies abans. La cònsol major d'Ordino, Maria del Mar Coma, ha valorat molt positivament els resultats d'aquesta edició, destacant la qualitat de les propostes presentades, alguns amb estrella Michelin. També ha valorat molt positivament alguns dels canvis introduïts enguany.
Entre les novetats, els nous guardons creats, un d'ells valorat per un jurat professional, i el trasllat del saló gurmet a l'aire lliure per donar-li més visibilitat.




