Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Andorra la Vella construirà una plaça al davant del Pavelló per millorar la seguretat dels usuaris

L'objectiu és ampliar les voravies i garantir una sortida segura del públic en moments de gran afluència

La reforma de la Baixada del Molí inclourà un carril bici d'un metre d'amplada, a més de renovar el paviment, l'enllumenat i les xarxes de serveis / COMU ALV

La reforma de la Baixada del Molí inclourà un carril bici d'un metre d'amplada, a més de renovar el paviment, l'enllumenat i les xarxes de serveis

Andorra la Vella

La corporació ha tret el concurs per executar les obres de reforma d'un tram de la Baixada del Molí, que està als voltants del Pavelló Toni Martí i de l'Estadi Nacional. L'objectiu és ampliar les voravies i garantir una sortida segura del públic en moments de gran afluència, per tant, han projectat una nova plaça, just al davant de la instal·lació, que estarà separada del vial per una tanca vegetal, i que disposarà d'una zona enjardinada, bancs i un arbrat significatiu.

Les obres inclouen la col·locació de passos de vianants elevats per pacificar el trànsit i s'habilitarà un carril bici d'un metre d'amplada, a més de renovar el paviment, l'enllumenat i les xarxes de serveis. El conseller de Serveis Públics, Medi Ambient i Patrimoni Natural, Jordi Cabanes, ha explicat que amb aquesta reforma, pretenen generar un espai urbà més segur, accessible i funcional per a tots els ciutadans, especialment a l'entrada i la sortida dels equipaments esportius, on el trànsit i la circulació de vianants han de conviure de manera ordenada i segura.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir