Merquelanz estarà entre quatre i sis setmanes de baixa
No jugarà dissabte contra el Castelló, partit que preocupa per les condicions meteorològiques de fred i neu

Merquelanz i Petxa, en una sessió d'entrenament de la setmana passada / FCA

Andorra la Vella
L'FC Andorra perd al migcampista, com a mínim un mes.
Merquelanz pateix una lesió al tendó del bíceps femoral de la cama esquerra i serà baixa diverses setmanes. La previsió és de quatre a sis i tot apunta que tornaria amb l'equip després de l'aturada de Nadal.
El club ho ha anunciat aquesta tarda després de les proves mèdiques realitzades i un cop ha confirmat que el futbolista ja treballa amb els serveis mèdics per tal de recuperar-se al més aviat possible. El basc ja es va perdre el duel contra l'Albacete de l'última jornada i venia de ser titular contra l'Osca en l'anterior partit.
Encara que les posicions d'interior i d'extrem estiguin ben cobertes, Merquelanz comptava amb la confiança del tècnic i s'havia guanyat un lloc a l'onze inicial. Un nou contratemps per al jugador que s'afegeix al problema de les quotes que li van impedir debutar durant el primer mes de competició.
L'FC Andorra-Castelló, pendent del cel
Serà un partit marcat pel fred i la neu, segons les previsions meteorològiques. No obstant, la nevada generalitzada al país s'espera divendres i el duel no corre cap perill de suspensió.
De totes maneres, el club es reunirà demà amb la Federació Andorrana de Futbol, propietària de la instal·lació, per analitzar la situació i tractar el tema dels efectius de neteja, en el cas que la neu pugui afectar el terreny de joc. Cal recordar que el camp disposa d'un sistema de calefacció a la gespa que protegeix la superfície de les baixes temperatures.
Bomba, titular amb la selecció catalana
En l'entrenament d'avui, Ibai Gómez no ha pogut comptar amb Bomba, Martí Vilà i Marc Domènech perquè estaven convocats amb la selecció catalana. Els tres jugadors han gaudit de minuts en el duel solidari d'aquesta tarda contra Palestina, a Montjuïc.
El central ha estat titular, mentre que Vilà i Domènech han jugat la segona part sencera. Tots tres han disputat 45 minuts perquè Bomba ha estat substituït al descans en la victòria del conjunt de Gerard López per 2 a 1.

Carles Rosell
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...




