Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Creu Roja ha sumat 1.423 donacions de sang aquest any

Les dades indiquen que els grups més actius continuen sent les persones entre 46 i 55 anys, seguits de prop per la franja de 36 a 45 anys

La campanya de donació de sang al Lycée Comte de Foix de la setmana passada / ANA

La campanya de donació de sang al Lycée Comte de Foix de la setmana passada

Andorra la Vella

L'entitat ha presentat el balanç, un cop ha finalitzat la darrera acció que es va fer la setmana passada, en col·laboració amb el Lycée Comte de Foix. Així, entre les cinc que han coorganitzat han recollit aquesta xifra de 1.423 donacions, que són lleugerament inferiors a les 1.500 que s'havien posat com a objectiu. De fet, efectives n'han estat només 1.280, però en l'aparatat més positiu destaca el fet que han aconseguit 223 nous donanats.

Les dades indiquen que els grups més actius continuen sent les persones entre 46 i 55 anys, seguits de prop per la franja de 36 a 45 anys. Tampoc hi ha massa diferència entre homes i dones.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir