Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El PS demana per les accions que ha fet el Govern per protegir Andorra dels talls a les carreteres a França

Des de la formació entenen que les mobilitzacions han generat molta incertesa entre els comerciants, els treballadors i ciutadania del Pas de la Casa

El conseller general i president del PS, Pere Baró, ha entrat una pregunta escrita / P.S.

El conseller general i president del PS, Pere Baró, ha entrat una pregunta escrita

Andorra la Vella

El conseller general del grup parlamentari socialdemòcrata, Pere Baró, ha entrat una pregunta escrita per conèixer les eines, els protocols i la coordinació transfronterera que l'executiu disposa o ha activat per fer front a aquestes mobilitzacions que han dificultat l'accés fins al Principat i que han generat molta incertesa entre els comerciants, treballadors i ciutadania del Pas de la Casa. De fet, posen especial èmfasi per saber, d'acord amb quina informació, el ministre portaveu, Guillem Casal, afirmava ahir que el bloqueig podria ser indefinit.

Concretament, la demanda escrita insta al Govern a clarificar què sap de la durada que tindrà el tall, quina informació oficial ha rebut de les autoritats franceses i quines gestions concretes ha fet. Així mateix, també vol saber quines actuacions han fet per defensar que Andorra no pugui ser damnificada per unes protestes alienes i quina valoració fa de les afectacions que han generat.

Des del PS insisteixen que aquestes accions generen un impacte real sobre l'activitat econòmica, el turisme i el dia a dia de moltes persones que viuen al poble fronterer.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir