Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Caldea dobla els guanys del 2024

És un benefici net de gairebé 3,4 milions d'euros

Caldea tanca l'exercici del 2025 amb bons resultats / Caldea

Caldea tanca l'exercici del 2025 amb bons resultats

Andorra la Vella

El centre d'oci termal tancarà l'any amb un resultat net positiu proper als 3,4 milions d'euros.

És el doble dels beneficis respecte a l'exercici anterior, després d'assolir una facturació de 25,5 milions d'euros. Representa un increment del 14% derivat d'una venda més elevada d'entrades a l'spa, de la millora del tiquet mitjà i una bona evolució dels negocis complementaris.

El balneari preveu acabar el 2025 amb 425.000 clients, gairebé un 8% més que el 2024.

La restauració ha crescut prop d'un 18% i el club esportiu ja representa el 17% dels ingressos de la companyia. A tot això s'hi suma un control rigorós de la despesa, que ha contribuït decisivament a la millora del resultat. Aquests resultats consoliden la tendència de creixement i situen Caldea en un moment de màxima solidesa.

Actualment, es troba immersa en un pla estratègic de transformació del model de negoci que inclou el reposicionament de la marca, una profunda digitalització, la modernització de l'edifici i la construcció d'un hotel a la torre, amb obertura prevista a finals del 2026.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir