L'Ud'A reclama la residència universitària si es vol internacionalitzar la institució
Així ho va indicar el seu rector, Juli Minoves, durant la presentació de la Conferència de rectors i rectores espanyols reunits a Sant Julià

El rector de la Universitat d'Andorra, Juli Minoves durant la inauguració del Seminari CRUE-UdA / ANA

Sant Julià de Lòria
El rector de l'Ud'A, Juli Minoves, reclama la residència universitària si es vol internacionalitzar la institució.
Durant la presentació de la Conferència de rectors i rectores de les universitats espanyoles (CRUE) que fins demà se celebra a Sant Julià, Minoves ha assenyalat la necessitat de disposar d'aquest equipament tenint en compte el preu de l'habitatge al país.
Actualment només el 10% dels estudiants de l'Ud'A son de fora. L’objectiu és obrir-se a més estudiants internacionals, un repte que està condicionat a la capacitat del centre que no serà possible fins que no finalitzin les obres dels nous espais a l'antiga fàbrica Reig. Per a Minoves la internacionalització no només passa per tenir més estudiants sinó també investigadors en el camp de la recerca.
El rector de l'Ud'A també ha remarcat la importància de disposar d’un estatut que permeti als estudiants estrangers renovar el permís d'estada amb facilitat, un tema que ja s'està abordant amb el Govern.
Pel que fa a la conferència de rectors i rectores espanyols, reuneix a Sant Julià fins avui una vintena d'aquests professionals que abordaran justament la internacionalització de les universitats.




