Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Grandvalira Resorts calcula que perdrà uns 40.000 dies d'esquí al sector del Pas pels talls de l'RN20

L'estació llança una oferta pel client francès del forfet de dia amb un descompte del 20% si es presenta el bitllet del tren

Sector del Pas de la Casa de l'estació Grandvalira Resorts / Grandvalira Resorts

Sector del Pas de la Casa de l'estació Grandvalira Resorts

Andorra la Vella

El sector Pas de la Casa de Grandvalira ha perdut 11.000 dies d'esquí durant el gener pels talls a l'RN20 i una caiguda del 30% del client francès en el què portem de febrer.

Son les dades facilitades per l'estació qui ha afegit que el tall de la via pot suposar la pèrdua de 30.000 dies d'esquí en aquest mes que, sumats als del gener, superarien els 40.000.

"L'impacte econòmic per a la resta de temporada, especialment en les estades de curta durada, s'està acabant de quantificar, però podria suposar una xifra milionària", afirma Grandvalira Resorts en un comunicat.

El client francès representa entre el 10 i el 12% dels esquiadors que accedeixen molt majoritàriament pel Pas de la Casa. La localitat emcampadana és una entrada clau per a aquest client, majoritàriament d'estada curta, d'1 a 3 dies, que és el què es veurà més afectat pel tall de l'RN20.

Per aquest motiu, l'estació està llançant diverses promocions per motivar la seva arribada per tren o bé per altres carreteres. Des d'aquest dissabte ofereix un 20% de descompte en la compra de forfets d'1 i 2 dies als clients que presentin un bitllet de tren nominal fins l'Ospitalet.

Alhora està potenciant la comunicació informant que el Pas de la Casa no està aïllat i que es pot arribar per diverses vies.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir