Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La inflació del gener es queda una dècima per sota de la del desembre

Segons l'informe d'Estadística, l'IPC es va situar en el 2,6%

Un autobús de línia a Andorra. El transport ha contribuït a moderar l'IPC del passat mes de gener

Un autobús de línia a Andorra. El transport ha contribuït a moderar l'IPC del passat mes de gener / JAViladot

Un autobús de línia a Andorra. El transport ha contribuït a moderar l'IPC del passat mes de gener

Andorra la Vella

Així consta en l'informe publicat pel departament d'Estadística, que situa l'alça dels preus del mes passat en el 2,6%. És, per tant, una dècima menys amb la qual es va tancar el 2025, però una més del que indicaven les previsions avançades.

Els grups que fan disminuir la inflació són el de transport i el d'aliments i begudes no alcohòliques. Per contra, l'augment dels preus en restaurants, cafès i establiments similars l'ha fet pujar.

Si es fa l'estudi comparatiu amb els països veïns, allà el cost dels productes i dels serveis ha caigut força més. Sis dècimes en el cas d'Espanya i cinc en el de França.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir