Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'FC Andorra no pot fallar contra el Saragossa

Els tricolors han deixat escapar molts partits a casa i diumenge rebran un equip històric en dificultats (16:15)

Carles Manso i Jaume Nogués segueixen l'entrenament d'aquest matí, previ al duel contra el Saragossa. / FCA

Carles Manso i Jaume Nogués segueixen l'entrenament d'aquest matí, previ al duel contra el Saragossa.

Encamp

Es torna a repetir el conte.

Novament, un equip de la zona de descens visitarà l'estadi de la FAF amb la idea de treure-li algun punt i complicar-li la vida als tricolors. Els partits a casa són el punt dèbil d'un Andorra que tan sols ha sumat 14 punts de 36 possible i en el seu caseller local només suma tres victòries, l'última fa dos mesos contra el Deportivo.

El pitjor de tot és que la majoria dels rivals de la part baixa han sortit, com a mínim, amb un empat; ja sigui l'Osca, la Cultural, el Granada o el Mirandés. Altres, com el Leganés o el Sanse, van fer el dia a Encamp emportant-se el botí complet.

Per aquest motiu, diumenge no es pot fallar en un duel que pot ser considerat una final atenent les urgències de tots dos conjunts. Els de Carles Manso arrosseguen quatre derrotes consecutives, inclosa l'eliminació de la Copa Catalunya, i els aragonesos han guanyat un dels últims deu partits.

El tècnic ha descartat que sigui una final perquè encara queden moltes jornades, però sí que ha remarcat que és un matx molt important per recuperar sensacions. "Hem de guanyar per reafirmar la idea i demostrar que no estem tan lluny de fer-ho", ha assenyalat tot defensant la proposta de joc de les darreres setmanes.

L'estil és innegociable i el triomf passa perquè els jugadors siguin més competitius en els duels individuals i estiguin més atents en les jugades de contraatac o de pilota aturada.

Les errades puntuals costen punts i l'Andorra no es pot permetre una nova ensopegada en un enfrontament directe i davant un rival immers de ple en la lluita per la salvació. A més, l'equip de Sellés arriba amb moltes baixes, especialment al centre del camp. En aquest sentit, Manso no vol cap excés de confiança: "Ni molt menys és un partit trampa perquè sabem dels seus recursos i del seu potencial, afegida a l'ambició amb què vindran aquí. Segurament la classificació no reflecteix el seu nivell real".

Serà clau contrarestar les fortaleses d'un club històric que fa unes setmanes va guanyar a casa del líder, del Racing. Es preveuen canvis en l'esquema tàctic de Manso perquè Carrique està sancionat i caldrà buscar-li un substitut al lateral dret. Manu Nieto i Álex Calvo són les dues altres baixes per lesió.

Finalment, Manso ha fet una crida a l'afició per omplir l'estadi perquè molts seguidors de la capital aragonesa s'aproparan a Encamp. Per tant, el paper del públic serà fonamental per donar el màxim suport als futbolistes tricolors.

Així, l'Andorra necessita fer un bon partit per aconseguir una victòria que els allunyi de les posicions de descens, ara tan sols estan un punt per sobre.

Diumenge, un quart de cinc de la tarda, FC Andorra-Saragossa.

Carles Rosell

Carles Rosell

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir