Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'Enfaf femení es retroba amb la victòria en superar per 2 a 0 el Premià

L'equip va disputar el duel amb una jugadora menys des del minut trenta per l'expulsió de Cris Lacour

Les jugadores de l'Enfaf Construccions Modernes celebren la victòria davant el Premià / FAF

Les jugadores de l'Enfaf Construccions Modernes celebren la victòria davant el Premià

Andorra la Vella

L'Enfaf femení es retroba amb la victòria en superar ahir per 2 a 0 el Premià i malgrat disputar gairebé tot el partit amb una jugadora menys.

Les tricolors no van obrir el marcador fins el minut 65 gràcies a un gol d'Ari Gonçalves, i a les acaballes del partit, Laura Pereira va acabar sentenciant amb el 2 a 0 definitiu.

La polèmica va arribar a la primera mitja hora del partit quan l'àrbitre va expulsar Cris Lacour per una discutida vermella directa per presumpta agressió a una rival, que la davantera va negar.

Les tricolors segueixen a la part alta de la taula, quartes amb 42 punts i a set del líder, i diumenge vinent tornen a jugar a casa davant el Cerdanyola.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir