Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Congrés Mundial de Turisme de Neu debatrà la influència digital en les destinacions

Enguany han introduït canvis en el format per compaginar les taules de treball i les ponències amb bona part de les experiències que ofereix Andorra

El ministre de Turisme, Jordi Torres, i la cònsol major d'Ordino, Maria del Mar Coma, ha presentat el Congrés a Ordino / JAViladot

El ministre de Turisme, Jordi Torres, i la cònsol major d'Ordino, Maria del Mar Coma, ha presentat el Congrés a Ordino

Andorra la Vella

L'esdeveniment, que se celebra cada dos anys i l'organitza una parròquia diferent, es farà del 25 al 27 de març a Ordino. Aquesta edició analitzarà com les tecnologies emergents, entre les quals, la IA generativa, les dades en temps real o les experiències immersives, estan redefinint la manera de descobrir, gestionar i comunicar les destinacions turístiques. Alhora, el debat incorporarà una mirada crítica sobre els nous reptes vinculats a l'autenticitat, l'ètica, la hiperconnectivitat i el benestar de les persones.

Així ho han explicat la cònsol major d'Ordino, Maria del Mar Coma, i el ministre de Turisme, Jordi Torres, durant l'acte de presentació. El ministre apunta que la participació serà important i que enguany han introduït canvis en el format del Congrés per compaginar les taules de treball i les ponències amb bona part de les experiències que ofereix Andorra.

Tota la informació es pot consultar a la plataforma mountainlikers.com, on es detallen les indicacions per registrar-s'hi, seguir-lo en línia, i l'espai a on informaran de tots els ponents que hi participin.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir