Laporta visita Andorra per defensar la seva reelecció a la presidència del Barça
El precandidat blaugrana ha assenyalat que està centrat únicament a explicar el seu programa i ha descartat valorar les possibles aliances que pugui haver-hi entre la resta de candidats

Joan Laporta, durant la trobada amb els socis a la sala Unnic / Carles Rosell

Andorra la Vella
Joan Laporta ha viatjat fins al país per presentar la seva candidatura a la presidència del Barça.
Aquesta tarda, s'ha reunit amb els socis andorrans i els ha explicat el seu programa en un acte on ha defensat el seu projecte de continuïtat al capdavant del club. Diu que cal una estabilitat institucional per consolidar la recuperació econòmica, i que millor que un lideratge fort com el que proposen.
En l'àmbit esportiu, ha confirmat que mantindrà l'estructura actual amb Flick a la banqueta i Deco als despatxos, una fórmula d'èxit per als pròxims anys.
Sobre la possibilitat que altres llistes s'uneixin per fer un bloc conjunt, Laporta no ha valorat aquesta opció i no s'ha molestat a pensar sobre el que faran la resta de candidats. Tots els esforços estan posats a tirar endavant la seva proposta.
Durant la seva intervenció, s'ha referit al cas Negreira com un procediment que hauria d'estar arxivat perquè no hi ha més proves que indiquin ajudes arbitrals al Barça. I amb relació a la denúncia d'un soci contra la seva junta, ha explicat que és una maniobra més per embrutar el procés electoral ideada per un grup de persones que practiquen el joc brut per tal d'assolir els seus objectius. Laporta ha advertit que no aconseguiran perjudicar-lo amb una denúncia falsa i plena de mentides.
Finalment, ha reivindicat el paper d'Andorra dins del món barcelonista i ha recordat que és el país amb més culers per metre quadrat. En els últims comicis, va obtenir el 60% dels vots i espera tornar a comptar amb el suport majoritari dels socis del Principat.
Al migdia, ell i la resta de membres de la seva candidatura han inaugurat l'oficina de recollida de signatures situada al carrer Prat de la Creu.

Carles Rosell
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...




