Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els joves que busquin emancipar-se i que cobrin el salari mínim tindran prioritat per accedir als pisos de Jovial

Fins ara només hi havia una llista d'espera, però el comú ha canviat el sistema i ocuparan els pisos les persones que tinguin més necessitat

Edifici Jovial d'Andorra la Vella

Edifici Jovial d'Andorra la Vella / Arxiu (Comú d'Andorra la Vella)

Edifici Jovial d'Andorra la Vella

Andorra la Vella

Els consellers d'Habitatge i de Social del comú d'Andorra la Vella, Marc Torrent i Maria Nazzaro, han presentat el nou reglament per assignar els immobles d'aquest edifici, que es farà amb uns requisits pensats per donar més oportunitats a les persones que més els necessitin. D'aquesta manera, alguns dels que en donaran més són; tenir 18 anys, no haver-se emancipat, tenir una feina, però cobrar el salari mínim, o residir a la parròquia des de fa 20 anys.

La mesura es preveu aprovar-la durant la sessió del consell de comú de la setmana vinent i, posteriorment, caldrà comunicar la modificació dels requisits a totes les persones que estaven en llista d'espera.

El preu dels pisos també variarà i passarà a ser el 30% dels ingressos dels inquilins. En aquest sentit, ha comentat que cada any revisaran la situació econòmica de tots ells per garantir-ho.

Per altra banda, els consellers han afirmat que una cinquantena dels pisos estan afectats per les pròrrogues dels contractes de lloguer i, per tant, des de la corporació estan molt atents a la llei que els descongelarà.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir