Tabak confia en la salvació del MoraBanc
Els tricolors necessiten sumar victòries urgentment després de quatre derrotes seguides, l'última a la pista del Madrid, i l'equip és penúltim amb un balanç de 6-19

L'aler del MoraBanc Andorra Justin McKoy (d) llança a cistella davant el pívot del Real Madrid Álex Len (i) durant l'encontre de la Lliga Endesa entre Real Madrid i MoraBanc Andorra, aquest diumenge. / SERGIO PÉREZ (EFE)

Andorra la Vella
Zan Tabak confia en la salvació del MoraBanc.
Els tricolors necessiten sumar victòries urgentment. Ja van quatre derrotes seguides, l'última a la pista del Madrid, i l'equip és penúltim amb un balanç de 6-19. Amb nou finals per endavant, Tabak creu fermament en les capacitats del grup per aconseguir la permanència, però els hi demana més presència física a alguns jugadors.
El tècnic croat apunta a les pèrdues perquè és una dèria que es va repetint i sembla no tenir solució. Quinze pilotes perdudes contra el Madrid i el Baskonia, i fins a una vintena davant el Girona. Shannon Evans és el líder en aquest aspecte, amb una mitjana de 3,4 boles perdudes, sense comptar a un nou arribat com Jabari Rice, que acumula 4,2 pèrdues en 5 partits jugats.
Dissabte, no es podran permetre el mínim error a casa del Breogán en un duel decisiu, aquesta vegada sí, per continuar a l'ACB la temporada vinent.

Carles Rosell
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...




