Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Creand obté un benefici de 63 milions d'euros i creix un 17% en volum de negoci

El Grup disposa d'un patrimoni net de 700 milions d'euros, una ràtio de morositat que baixa fins al 2,2% i una inversió creditícia va créixer més del 6,6%, fins a fregar els 3.000 milions d'euros

Seu social de Creand a Andorra la Vella

Seu social de Creand a Andorra la Vella / Eduard Comellas

Seu social de Creand a Andorra la Vella

Andorra la Vella

L'entitat ha presentat el balanç de resultats de l'exercici anterior que transforma aquest volum de negoci en gairebé 39.000 milions d'euros. D'aquesta manera, asseguren que són líders a la plaça andorrana gràcies a la bona gestió que dels recursos dels clients i també per la importància de la captació de nou volum de negoci. Afegeixen que en els darrers cinc anys han doblat els beneficis i que més de 10 milions venien del negoci internacional, mentre que tres més ho feien de l'assegurador.

El Grup disposa d'un patrimoni net de 700 milions d'euros, una ràtio de morositat que baixa fins al 2,2% i una inversió creditícia va créixer més del 6,6%, fins a fregar els 3.000 milions d'euros. La gran majoria es van quedar directament a la matriu andorrana que està adreçada a donar suport a les empreses i als negocis del país.

Per tot plegat, el conseller delegat, Xavier Cornella, remarca que el 2025 "ha estat un any en el qual han consolidat el creixement sostenible del negoci, han impulsat els eixos estratègics previstos i ha suposat un increment important del volum de negoci". A més han augmentat la inversió en innovació, en digitalització i en el manteniment d'uns nivells alts de solvència i de retorn cap a l'accionista.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir