Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La selecció femenina es vol fer forta a casa davant Azerbaidjan

Panadero avisa de la perillositat d'un bloc molt imprevisible i vertical que fonamenta el seu joc en la intensitat

Últim entrenament abans del duel de demà contra Azerbaidjan

Últim entrenament abans del duel de demà contra Azerbaidjan / FAF

Últim entrenament abans del duel de demà contra Azerbaidjan

Andorra la Vella

Nou test per a les tricolors en un doble enfrontament aquesta setmana contra una de les rivals més físiques del grup.

Serà contra Azerbaidjan i el primer dels partits serà a l'Estadi Nacional, on el combinat femení només ha perdut un dels últims quatre partits oficials disputats. L'empat contra Hongria pot marcar el camí a seguir, almenys a casa; ja que les jugadores buscaran demà treure's el mal regust de la derrota contra Macedònia de la segona jornada.

El seleccionador, Albert Panadero, ha estat categòric manifestant que són superiors físicament i que vindran amb l'ambició de ser líders de grup. Però, sobretot, ha destacat la seva verticalitat de cara a porteria.

Malgrat les nombroses baixes que presenten, Panadero espera recuperar la millor versió del grup i afirma estar convençut que el resultat de demà tindrà la seva influència per divendres.

Per la seva part, la capitana, Tere Morató, ha assenyalat que han millorat en els duels directes i que és un partit per tenir paciència per aprofitar les ocasions.

Fins ara, el balanç és un empat i una derrota i l'objectiu és seguir invictes. Demà, a les set de la tarda, tercer partit de la fase de classificació del Mundial amb la visita d'Azerbaidjan.

Carles Rosell

Carles Rosell

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir