La policia efectua més de 700 controls i deté 33 persones durant la campanya de Pasqua d'alcoholèmia
Del total d'arrestats, set estaven implicats en accidents i quatre van superar la taxa de 2,30g/l

Un agent de policia durant la campanya de controls d'alcoholèmia de Pasqua / Policia d'Andorra

Andorra la Vella
La policia efectua més de 700 controls i deté 33 persones durant la campanya de Pasqua d'alcoholèmia.
Del total d'arrestat, 27 han estat per donar positiu en alcohol, 3 per alcohol i drogues al voltant, una per negar-se a sotmetre's a la prova i una altra per negar-se a passar la de tòxics.
Durant els controls, a més, es va localitzar un conductor amb el permís suspès i també va quedar detingut.
Set de les persones controlades es van veure implicades en accidents: 6 amb danys materials i un amb ferits. La majoria dels arrestats son residents al país mentre que només 4 eren turistes. També la majoria eren homes: 31 davant 2 dones.
Pel que fa a les taxes, 4 van superar el 2,30l/g. La majoria, 22, van registrar entre 0,87 i 1,60.
Quant a les edats, de les 33 persones detingudes, 14 tenien entre 26 i 40 anys, 11 superaven els 40, i 8 eren d'entre 18 i 25 anys.
Durant la campanya també s'han imposat 5 sancions administratives per conduir amb taxes d'alcoholèmia inferiors al límit penal, que és de 0,87.




